VISSZAJELZÉS
Amennyiben akár pozitív visszajelzése, akár panasza lenne szervezetünk felé, az alábbi módokon juttathatja ezt el hozzánk:
- e-mailben: safe@caritas.org.hu
- telefonon: +36 1 372 0910 (a hívás során jelezze kollégánknak, hogy visszajelzés, panasz vagy safeguarding-aggály bejelentése ügyében telefonál)
- postán „SAFE” megjelöléssel
- az Országos Központban elhelyezett panaszládába való elhelyezéssel.
Minden visszajelzést bizalmasan kezelünk!
A panaszkezelés kapcsán bővebb információt Safeguarding szabályzatunkban, illetve Panaszkezelési szabályzatunkban találhatnak, melyeket az alábbi linkeken érhetnek el:
A Katolikus Karitász – Caritas Hungarica Szervezeti Stratégiája és Irányelvei
a gyermekek és a sérülékeny csoportok védelmében (Safeguarding szabályzat): safeguarding-szabalyzat_v2024.pdf (392 kB)
Panasz- és Safeguarding-aggályok Kezelésének Szabályzata: panaszkezelesi-szabalyzat_v2024.pdf (169 kB)